Ремонтую фотоапарат hp 945

85

Hp 945 вельми цікава камера. З так званого асортименту «псевдо дзеркалок». Їх відрізняє від решти сегмента мильниць. В першу чергу, розмір і вага( жартую), але це дійсно так. Ваги додає досить великий і хороший об’єктив, з великою світлосилою. Матриця збільшеного розміру і як наслідок великий процесор. Який дозволяє в лічені мілісекунди обробляти потік інформації знімається з матриці. Все це потрібніше ще й записати на носій. Коротше більш складна камера як в механічному. Так і в електронному виконанні.для початку познайомлю вас з позначеннями, зовнішнього вигляду.front-це вид спереду»з обличчя».back — вид ззаду.top-зверху.side_lt — з боку.

І завжди всі описи відбуваються, орієнтуючись у напрямку руху, так би мовити. Тобто з задньої панелі в бік фронтальної. Як по руху автомобіля.в даному замовленні маємо стандартну несправність. Пошкодження об’єктива, і думаю ще й приводу автофокусу. Оскільки цей блок знаходиться в самому вразливому місці всієї конструкції.при тестовій перевірці апарат включається і відразу вимикається, злегка скрипнувши редуктором висунення об’єктива. Відчуття таке, що нічого не зламано, просто заклинило при ударі. Дуже хочеться в це вірити. Буду пробувати акуратно розняти заклинений об’єктив і відновити всі функції.

Таємницю цю я жодного разу не розгадав, але потрібно розбирати весь апарат, знімати досить складний об’єктив. Затвор, звичайно, встановлений не з краю, а в самій глибині об’єктива разом з блоком діафрагми (апертури). І об’єктив потрібно розібрати практично до самого «денця».

Приготував інструмент.викрутка.пінцет.разряжатель.розмикач.

Викручую гвинти кріплення фронтальної і задньої поверхні корпусу.

Знімаю кришку батарейного відсіку.

Цей фронтальний корпус має хитромудру конструкцію, майже повністю охоплює апарат. Для початку вирішив зняти гуму з об’єктива. Виявилося не просто. Вона щільно сидить на місці, потрібно відокремити її і поцупити вперед. Сильно не розтягуючи.

Роз’єдную панелі корпусу, не забуваючи контролювати гумки, що закривають зовнішні роз’єми. Потрібно підняти трохи верхню частину панелі і акуратно поцупити вперед всю фронтальну частину корпусу. Він ще й на блок спалаху заходити. Задачка складна для мінера, можу помилитися тільки раз. Гаразд, проводульки відірву, не дай бог шлейф, тоді повний «абзац»

Розбирання продовжую зі зворотного боку корпусу, потрібно зняти панельку з кнопками управління. Поруч дроти і шлейф від дисплея, рухаюся вперед обережно. Головне не поспішати і думати в якій послідовності продовжувати розбирання. Хоча не перший раз розбираю подібну модель, але квапливість занадто дорого обходиться.

На черзі дисплей. Він встановлений на металевій платформі, яка виступає як зміцнення для панелі кнопок управління. Чотири болтика кріплення і можна знімати. Попередньо відстебнувши шлейф і живлення на дисплей.

Ось і плата управління.для її демонтажу потрібно зняти видошукач. У цій моделі він являє собою маленький дисплей . Мені такий варіант подобається. Оскільки дозволу цього моніторчика вельми грубе, він показує не дуже якісну картинку. Але як не дивно, це дозволяє добре побачити всі помилки в передачі кольору і освітленні об’єкта зйомки. Вчасно можна перейти в режим «мануал» і виправити недоліки. Звичайно процесор в апараті розумний. Але не на стільки, будь-який «фотік» можна загнати в ситуацію, з якою він не впорається. Особливо це ставитися до зйомок в режимі малої освітленості (ввечері, вночі в приміщенні). І як не дивно на яскравому сонці. Настійно не рекомендую знімати красивих дівчат на пляжі в ясну погоду. Якщо ви допустите таку помилку, отримаєте «бабу ягу» з тінями під очима, під носом і подбротком. Є кілька варіантів подолання такої проблеми. Знімати в тіні пальми, наприклад. Але не допускати різких тіней на обличчі від листя. Або включати «контр спалах», яка висвітить обличчя на тлі яскравого сонця. Або побудувати знімок у режимі «контражур», тобто спиною до сонця. Правда особа намітиться лише ледь, зате волосся підсвічені будуть виглядати божественно.вибачайте, знову на дівчат відволікся.

Відкручую гвинтики кріплення основної плати, виймаю мікрофон і амортизаційного гнізда.не велике доповнення. Знімаючи відео не потрібно смикати в руках апарат. Не дивлячись на амортизацію мікрофон буде чітко записувати всі ваші дотики до корпусу.потрібно звільнити шлейфи і можна знімати плату.

Знімаю фольгу і за нею плату.

Потім потрібно зняти плату кнопок управління вгорі корпусу і плату на фронтальній поверхні.плата на фронтальній поверхні, це блок спалаху. Розряджаю конденсатор.

Відкручую кілька гвинтиків кріплення і витягаю об’єктив з конструкції.

Обережно намагаюся висунути барелі, трохи подалося все і заклинило.гаразд, для початку зніму матрицю.

Демонтую гребінку. Ці маленькі зволікання ковзають по шлейфу і визначають положення об’єктива.

Потім відкручую гвинтики кріплення внутрішніх барелів. Спробую ніжно розібрати заклинену конструкцію.

Спроба вдалася із застосуванням невеликого зусилля один барель знятий.

Від’єднано денце з мотором висування об’єктива.

Ось і великий циліндрик з контактним шлейфом, по якому ковзає гребінка, визначаючи положення об’єктива. На внутрішній поверхні видно сліди пінів, що заклинали їх видирав, вельми ніжно. Нічого не зламав. Пластик трохи пружинить. Це мені на руку.

Найбільший циліндр зняв, але у мене ще практично не розібраний об’єктив. Потрібно все розкидати і дістатися до приводу автофокусу.

Трохи висуваю об’єктив і знімаю кільце ущільнювача.

Витягаю шлейфи і знімаю другий великий барель.

Акуратно витягаю останній барель об’єктива, в ньому встановлений привід автофокусу.

Елементи в процесі розбирання все дрібнішають і дрібнішають. Ось, нарешті і привід автофокусу. Захований в самому низу конструкції.

І маленька лінзочка приводу.

Поводок приводу перекосило на малесенькому гвинті, пов’язаному з кроковим двигуном. Під мікроскопом виправляю перекіс. Пробую мотор, працює поводок, бадьоро ковзає по гвинтику.

Укладаю привід на місце і можна збирати об’єктив.

На зібраному об’єктиві перевіряю привід висування, привід автофокусу, привід затвора, привід діафрагми.

Ремонт закінчено.