Як відремонтувати гідравлічний домкрат власними силами

Це пристосування здається примітивним і простим. Однак скільки проблем виникає на рівному просторому місці, коли в далекій глушині, серед полів і лісів, раптом виявляється, що його механізм раптово виявився непридатним для подальшого використання. Ні колесо поміняти, ні оглянути диск або підвіску після попадання автомобіля в глибоку яму. Рекомендуємо вибрати Ремонт гідравлічних систем

Майстрів «золоті руки» і всім тим, хто не хоче залежати від мінливостей долі присвячується стаття про те, як відремонтувати гідравлічний домкрат самостійно.

Насторожуючі ознаки
До проявів тривожних сигналів, що свідчать про неполадки в глибині механізму, відносять такі показники:

необхідність в прикладанні більшого фізичного зусилля, необхідного для підняття вантажу;
невідповідність граничного параметра, вказаного в паспортних даних реальному стану справ (насправді, висота підйому виявляється зменшеною);
збільшення числа рухів, які власник змушений докладати для того, щоб підняти частину автомобіля на певну висоту;
неможливість опускання важеля механізму на нульову позначку.
Для того щоб розібратися з причинами, варто уявити картину роботи даного агрегату.

Принцип дії гідравлічного пристосування
Основною ланкою пристрою є гідравлічний циліндр. А основі роботи лежить фізичний закон, що дозволяє за рахунок підбору важеля сили багаторазово збільшити спочатку прикладену фізичну напругу. За рахунок цього шток перемішається вгору по різьбовим системам.

Через робочий клапан нагнітається вода. Від роботи насоса створюється надлишковий тиск в циліндрі, що допомагає підняти необхідний вантаж.

При опусканні автомобіля, потік рідини витікає через спеціальний отвір з робочому циліндрі.

Кілька видів різних видів різьб, розташованих на корпусі — в основі і на штоках, — допомагають зробити процеси підняття і опускання вантажів легкими, точними і швидкими.

Причини погіршення придатності пристрою
Винуватцями зниження експлуатаційних параметрів пристосування може бути одне або кілька обставин:

роз’їдання металу корозією: в місцях нарізки різьби, на штоці, бічних частинах поршня або всередині циліндра;
відхилення осі, по якій повинен пересуватися шток, від реального положення, отримане, наприклад, внаслідок застосування позамежного навантаження.