У будинку навіс для машини своїми руками. Навіси для машини, прибудовані до будинку: фото-приклади

81

Біля будинку навіс для машини своїми руками. Навіси для машини, прибудовані до будинку: фото-приклади

Чим зручно розташування навісу поруч з будинком ? перш за все, примикають прибудови знаходяться поруч з входом, так що для того, щоб завантажити в машину речі або просто розігріти двигун перед від’їздом, не потрібно перетинати весь двір .

Крім того, крите простір перед будинком дозволить зберігати необхідні для господарства речі або використовувати навіс для відпочинку замість альтанки

Для кріплення покрівлі можна використати декілька способів:

  • консольно-опорна система складається з несучих кронштейнів, закріплених безпосередньо на стіні будівлі;
  • балочно-опорна конструкція складається з опорних стійок і горизонтальної опори, закріпленої на стіні;
  • консольне кріплення , яке годиться тільки для дуже легких навісів з тентовим покриттям.

Козирок біля будинку може бути не тільки практичним, але і красивим. Він може підкреслити деталі фасаду будинку і при цьому делікатно приховати недоліки

Найпростіший проект-відкритий навіс . Не варто ламати голову, як побудувати цю нехитру конструкцію. Просто встановіть дві стійки на необхідній відстані від будинку і з’єднайте їх із зовнішньою стіною будівлі похилими балками. Потім залишиться тільки встановити поперечки і укласти покрівельний матеріал.

Як закріпити балки до стіни? для цієї мети можна використовувати металеві куточки і анкерні болти .

Важливо! дах прибудови повинна мати нахил для безперешкодного стоку опадів.

Опорні стовпи споруди біля будинку можна побудувати з дерева, металу або цегли

Висота передніх опор не може бути нижче двох метрів, якщо у вас звичайний седан і не менше двох з половиною, якщо позашляховик.

Другий варіант конструкції – напівзакритий . В цьому випадку козирок розташовують так, щоб у місця для машини було дві або навіть три стінки. Така споруда встановлюється біля будинків, що мають г-подібну форму або примикають однією стіною до огорожі. Закрита з двох сторін майданчик менше продувається вітром і захищена від косого дощу.

Закритий навіс біля будинку – це вже повноцінний гараж. Його стіни можуть бути виготовлені з цегли , сендвіч-панелей або полікарбонату. Якщо ділянка розташована в регіоні з жарким кліматом, зручно, якщо стіни розсувні.

Навіс для автомобіля своїми руками креслення. Навіс для машини на дачу: порівняльний огляд технологій будівництва + покрокові інструкції

Нерідко до будівництва навісу при наявності повноцінного гаража призводить той факт, що у дворі ще довго буде стояти інше авто, наприклад, від родичів або поламана. В такому випадку чохол не завжди вирішує проблему, особливо, коли його доводиться постійно знімати і надягати. У випадку ж з дачею і того простіше: невелика споруда повністю замінює стаціонарний гараж, який там не дуже-то і потрібен.

Якісний, власноруч виготовлений навіс для машини на дачу або в заміський будинок захистить чотириколісного друга від палючих сонячних променів, шапки снігу або дрібнопакостних птахів.

Єдине, від чого дах і чотири стовпи не зможе захистити авто — від холоду, але на теплу пору року цього і не потрібно. А як спорудити таку споруду, з чого, і як розрахувати її площу ми зараз розповімо.

Почнемо з самого трудомісткого і важливого кроку – проектування. Щоб побудувати якісний навіс, насамперед потрібно оцінити можливості і бюджету, і ділянки. Так, коли мова йде про основному будинку, в якому ви проживаєте, то там обійтися без повноцінного гаража, швидше за все, не вийде.

Адже тільки там розміщують і оглядову яму, і стелажі, і стаціонарні інструменти. Але у випадку зі звичайним дачною ділянкою, куди ви приїжджаєте час від часу, то дійсно є сенс обійтися добротним навісом і уникнути зайвих витрат.

Отже, що все-таки собою являє навіс для автомобіля? це просте спорудження з опор і даху, яке повинно стійко зносити і вітер, і тяжкість снігу, захищаючи при цьому свого чотириколісного підопічного від будь-якої негоди.

Для одного автомобіля зазвичай досить укриття 3х6 метрів. Менше не робіть, адже від дощу і палючого сонця повинна бути укрита не тільки машина, але і стоїть поруч людина, яка робить якусь роботу. До речі, особливо шкідливий для автомобіля саме ультрафіолет: фарба нагрівається і псується, і ви напевно знаєте, як затратно приводити потім авто в належний вигляд.

Уважно огляньте ландшафт вашої дачі: де найзручніше буде розмістити навіс? ось хороші поради з приводу того, де краще поставити автомобіль на дачі:

Зазвичай навіс будують або окремо, недалеко від будинку у в’їзній зоні дачної ділянки, або ж примикають до інших будівель, навіть продовжуючи з ними загальну дах.

В такому випадку особливо зручно підводити до навісу освітлення, навіть з датчиком руху. Тоді світло автоматично включається, як тільки машина під’їхала до дачної ділянки. Одним словом, такий навіс слід розташувати ближче до в’їзду, дренажної канави і подалі від відкритого вогню, як мангал або піч.

Враховуйте, що під навісом ще потрібно буде зробити невеликий майданчик, щоб потім автомобіль не потопав у багнюці. Крім того, це повинно бути місце, де вам особисто буде потім зручно помити машину, підняти її на домкраті і поставити поруч якісь речі. Уявіть, наскільки все це буде незручно по весні, коли йде відлига, а під колесами тільки гола розмита грунт.

В якості самого бюджетного варіанту ви можете просто насипати під машину щебеню, який буде швидко пропускати крізь себе воду. Єдиний момент: на м’якій землі щебінь потроху йде в землю, і щороку по відкриттю дачного сезону вам потрібно буде його докуповувати.

Додатково такий майданчик під навісом потрібно захистити чимось, щоб дрібні камені не розсипалися по всій ділянці. Або як варіант зробити основу під щебінь. Для цього потрібно зробити наступні кроки:

  • крок 1. Зніміть верхній родючий шар (зазвичай 50-60 см).
  • крок 2. Укладіть геотекстиль для дорожніх робіт (не для покрівельних або інших), який буде пропускати воду.
  • крок 3. Насипте 10 см шару щебеню, краще доломітовий, який згодом утворює одну цільну плиту. Відповідна фракція-20/40. Добре утрамбуйте щебінь.
  • крок 4. Покладіть поверх щебеню шар піску від 10 см і також утрамбуйте. Пролийте пісок, щоб той добре просів.
  • крок 5. Організуйте зовнішній шар, щоб пісок також не розносився по ділянці і не заносився в будинок. В якості такого шару добре підходить асфальт, бетон, кругляк, той же щебінь і тротуарна плитка. Ка варіант-георешітка або газонна решітка, в яких засипають щебінь і грунт для газону.

Особливо будьте уважні, якщо грунт на вашій ділянці глинистий і грунтові води досить близькі до поверхні. В такому випадку, щоб щебінь не «потонув» в землі за 2-3 роки, просто не економте на геотекстилі.

Проект навісу на 2 машини. Проект автомобільного навісу

У тому випадку якщо ви плануєте спорудити навіс, під яким досить вільно зможуть розміститися дві машини-вам потрібно буде виходити з наступних міркувань:

  1. по-перше, стандартні розміри звичайного навісу для однієї машини складають зазвичай близько 5 метрів в довжину і 2,5 метра в ширину (його висота найчастіше вибирається рівною тим же 2,5 метрам).

Зверніть увагу: для власників мінівенів (джипів) ці розміри повинні бути збільшені до 6.5 метрів і 3.5 метрів відповідно; при цьому висота навісу залишається тією ж. Обмеження по висоті пояснюється тим, що під занадто високий легко буде потрапляти не тільки косий дощ в літній період, але також і сильний сніг в зимовому режимі його експлуатації.

  1. далі, для автомобільного навісу, розрахованого на2 авто, буде потрібно і більшу кількість стійок, ніж для одиночного. При підготовці проекту в частині потреби в будівельних матеріалах дана обставина також має враховуватися. Якщо в найпростішому навісі для однієї машини досить буде 4-6 стійок, то в більшій за площею покриття подвійної конструкції їх кількість може зрости до 12 штук.
  2. на етапі підготовки проекту також повинна бути передбачена можливість заїзду під навіс відразу з декількох сторін. Подібна передбачливість збільшує простір для маневру, а також дозволяє власникам кожної з машин не турбувати один одного.

Підходи до облаштування навісних конструкцій з дерев’яними або металевими опорами практично одні й ті ж, так що ми можемо обмежитися лише розглядом загального порядку вироблених при цьому робіт.

^