Техпаспорт на приватний будинок

Картинки по запросу "Техпаспорт на приватний будинок"


Операції з об’єктами нерухомості реалізуються при наявності необхідної документації, обов’язковим елементом якої вважається технічний паспорт на будинок. Даний документ є органічним доповненням кадастрового паспорта, який розповідає про найбільш важливі характеристики земельної ділянки. Особливо важливо формування повного пакету документів, коли відбувається приватизація земельних ділянок з розміщеними на них будівлями житлового призначення.

Обов’язковою стадією є виїзд професійного співробітника БТІ на місце розташування будинку з метою його візуального огляду. Фахівець визначить основні характеристики будови, відзначить наявність або відсутність надвірних будівель. Документація також актуальна при зміні архітектурного вигляду будівлі або при здійсненні перепланування. Технічний паспорт на садовий будинок потрібно в ситуаціях, коли власники нерухомості вирішуються на перепланування. Зміна характеристик будинку проводиться з обов’язковим отриманням акцептом відділу архітектури.

Регламентом технічної інвентаризації встановлено тримісячний термін для обробки запитів за загальним тарифом. Якщо заплатити підвищену плату, то можна оформити документи в прискореному режимі. Дія документа поширюється на невизначений термін на відміну від кадастрового паспорта. Термін роботи цього документа визначено в п’ять років.
Ціна виготовлення технічного паспорта залежить від регіональних особливостей ціноутворення.  Вартість визначається на основі технічних особливостей будинку, терміновості здійснення робіт, площі житлових приміщень. Офіційний збір, встановлений нормативними документами. Успішна реєстрація в дачному будинку або встановлення додаткових інженерних комунікацій також залежить від наявності технічного паспорта. Відразу ж після придбання будови власнику будівлі необхідно звернутися в БТІ, оформити повний комплект документів, що включає в себе техпаспорт, кадастровий паспорт, поверховий план архітектурної споруди, експлікація. Якщо комісія винесе позитивну резолюцію, то дачний будинок може розглядатися, як місце постійного проживання і громадяни будуть зареєстровані у муніципалітеті за встановленими правилами. Новації законодавства дозволяють зняти численні обмеження, пов’язані з пропискою в заміському будинку. Реєстрація на дачі тепер оформляється аналогічно прописку в міській квартирі, для проходження якої також потрібні кадастровий і технічний паспорта, а також інша документація, встановлена законодавчими актами.