Прибирання приміщень під ключ

5-28-2018

Прибирання приміщень – це повний комплекс послуг із очищення інтер’єру. Ця послуга незамінна, якщо вам необхідно освіжити дизайн свого будинку або офісу. Повна прибирання приміщень передбачає усунення всіх видів забруднень (пил, плями та ін) з усіх покриттів.
Навчений персонал при використанні спеціальних миючих засобів дбайливо і без розлучень відмиють вікна, дзеркала, мансарди та інше. А за допомогою спеціальних просочень підтримується привабливий зовнішній вигляд меблів і текстильних декоративних прикрас.
При повній прибиранні приміщення відмивається і чиститься дійсно абсолютно все. Приводиться у належний стан санвузол, балкони, плінтуса, картини, люстри, жодна деталь не повинна залишитися без належної уваги. Після того як кожна кімната буде сяяти, ви неодмінно отримаєте репутацію відмінного господині чи господаря.Просто зателефонуйте в першу клінінгову компанію і ми вирішимо всі питання з прибиранням вашого приміщення.
Логічний підсумок маркетингових заходів – формування у цільової аудиторії повної впевненості в тому, що за отриманням клінінгових послуг необхідно звернутися саме у вашу компанію. Рекомендуемо замовити http://bleck.kiev.ua/services/uborka-kvartir.html

Вас також може зацікавити: Способи просування товару: від класичних до варіантів на грані епатажу

Ефективна оффлайн реклама клінінгової компанії
Ділячись своїм досвідом роботи у сфері надання послуг по підтримці чистоти, бізнесмени в один голос радять новачкам шукати перших клієнтів серед знайомих. Такий підхід досить логічним. Звертаючись з пропозицією до своїм друзям, партнерам або колишнім колегам, підприємець отримує фору у вигляді довіри.

Інший порада для новачків у сфері чистоти – намагатися роздобути постійних замовників. Саме вони гарантують клінінгової компанії нехай не самий великий, але регулярний дохід. Звичайно, від разових замовлень теж не варто відмовлятися, деколи вони бувають дуже вигідними. Проте, щоб мати кошти на виплату зарплати, орендні платежі, необхідне стабільне джерело доходу.

В першу чергу, пошук клієнтів варто почати з торгових і офісних центрів, розважальних та дозвіллєвих закладів. Спілкування з адміністраторами та власниками здатне дати результати і забезпечити клінінгової компанії перших замовників.

Існують і інші види оффлайн-реклами, доступні починаючої клінінгової компанії.

Топ-5 статей, які будуть корисні кожному керівникові:

32 способу залучення клієнтів: перевірені і нестандартні
Оптимізація бізнес-процесів на раз-два-три: лікнеп для керівників
Як продавати через Інтернет: шпаргалка для новачків
Методи зниження витрат компанії на підприємстві без малих жертв

Реклама в засобах масової інформації
Оголошення у друкованих засобах масової інформації приносять свої плоди, але слід враховувати специфіку цього способу. Дзвінки будуть надходити протягом двох-трьох тижнів послу публікації реклами, а обсяг замовлень, як правило, дуже скромний.

Реклама клінінгової компании_в ЗМІ

Все тому, що фірму, що надає послуги з прибирання, через газети і журнали шукають звичайні люди. Їм необхідно відмити квартиру по закінченні ремонту або після переїзду. Шанс, що журнал з вашою рекламою попадеться на очі менеджеру солідної компанії, невеликий.

Реклама в спеціалізованих виданнях
Ви можете розмістити матеріал про свою фірму в тематичних виданнях, в тому числі орієнтованих на споживачів клінінгових послуг. Купивши площа на друкованій сторінці та надавши журналу якісну статтю про свої послуги, ви можете розраховувати на інтерес з боку власників офісних і торгових центрів, які зацікавлені в тривалій співпраці. Бажано, щоб матеріал був добре ілюстрований і містив реальну інформацію про клінінгової компанії.

Візуальна реклама
До цього типу рекламних зображень належать ті, що наносяться на вуличні розтяжки, стіни, на громадський транспорт. Сьогодні все більшого значення набувають банери, що розміщуються на інтернет-ресурсах.