Крадіжка з шафки в роздягальні. Історія

82

Крадіжка з шафки в роздягальні. Історія

Купила в» московському ярмарку»штори для кімнати, рукавиці, шкарпетки і деякі речі по дрібницях. Заодно вирішила сходити в продуктовий магазин, поклала куплені речі в «московському ярмарку» в шафку, а сама пішла купувати продукти. Шафка природно закрила на ключ. У магазин прийшов якийсь п’яний дідусь. Він дуже голосно розмовляв з продавцями, коли вибирав рибу. Купила продукти пішла оплачувати, до цього часу дідусь вже пішов. Відкриваю свої шафа, а там чужий пакет і мого немає. Підійшла до продавця і попросила викликати завідуючу. Прийшла завідуюча магазину я повідомила їй про крадіжку мого пакету. Вона сказала, що піде подивиться по камерах відео спостереження хто поцупив пакет. Після відходу завідуючої продавщиці повідомили мені про те, що дідусь показував їм мої штори і я зрозуміла, що це він взяв мій пакет з речами. Вони подумали, що ці штори купив він. У моєму шафці він залишив свій пакет з продуктами. Продавщиця запропонувала мені залишити їй свій номер телефону, сказала, що він приходить до них кожен день і пообіцяла мені зателефонувати коли він прийде. Я залишила їй номер пішла додому. Я поки не звернулася в поліцію, так як пошкодувала п’яного дідуся. Дідусь своїм ключем відкрив мій шафка. Тому що ключі від ящиків зберігання підходять до всіх. Викликати поліцію потрібно у. Щоб зафіксувати сам факт крадіжки і розмір збитку. Потрібно зібрати побільше свідчень, записи з відеокамер. Чим цінніше були речі тим складніше вам буде в суді і тим менше шансів на повне відшкодування заподіяної шкоди. Але хоча б часткову компенсацію отримаєте.

Крадіжка з шафки в магазині кваліфікація. Відповідальність магазину за збереження зданих речей. Розбираємо норми закону

Навіть якщо магазин повісив табличку про те, що він не несе відповідальності за залишені в шафці речі, це не так. На підставі ст. В обов’язки зберігача (в даному випадку – торгової точки) входить забезпечення схоронності переданої за договором на зберігання речі.

При першому прочитанні даної правової норми може здатися, що вона не діє на відносини між покупцем, адже між ними не був укладений офіційний договір зберігання. Але по нормампростая письмова форма договору вважається дотриманою, якщо прийняття речі на зберігання було засвідчено видачею номера (жетона). У даній ситуації це ключ з номером від шафки.

Вдопускається можливість підписання угод, зробивши певну дію. Тобто сам факт наявності в магазині шафок з ключами вже є достатньою умовою для.

Магазин несе відповідальність за збереження речей і при їх втраті повинен компенсувати втрати покупця. Судова практика з даного питання однозначна: після закриття покупцем шафки вважається, що сторони підписали договір зберігання.

На підставі магазину відповідальний за випадки крадіжки майна, а також він повинен повернути речі покупця в цілості, так як відповідає за їх пошкодження і псування. Згідно, в таких справах покупець не повинен доводити провину магазину в тому, що трапилося: відсутність провини доводиться особою, яка порушила зобов’язання.

За нормами,,покупцеві зобов’язані компенсувати втрачену вартість (це вартість, на яку подешевшала річ) у разі псування майна або повну вартість речі – у разі її крадіжки.

А якщо в результаті пошкодження річ стала не придатна для подальшого використання, товправі від неї відмовитися і вимагати відшкодування її вартості та інших понесених збитків.

Зазвичай магазини при захисті своїх інтересів в суді у справах про відшкодування збитку акцентують свою увагу на тому, що договір про зберігання з покупцями вони підписують на безоплатній основі. Адже ніякої вигоди від того, що покупець залишає речі в камері схову, магазин не несе. У зв’язку з безоплатністю договору магазини просять суд не застосовувати закон про захист прав споживачів. Але судова практика складається на користь покупців, і торгову точку зобов’язують не тільки компенсувати збиток за втрачене майно, а й виписують штраф за відмову задоволення вимог в добровільному порядку . Також магазин виплачує пені зав компенсації збитку. При цьому варто враховувати, що покупцеві відшкодують тільки реальний збиток.

Крадіжка з шафки в роздягальні кваліфікація. Крадіжка в клубі. За що відповідає фітнес-клуб?

Олександр вишняк, фітнес-експерт і бізнес-консультант

Поки член клубу тренувався, у нього вкрали речі. Хто винен, що робити, чи потрібно відшкодовувати матеріальні збитки, і в якому обсязі. За що відповідає фітнес-клуб, і як обмежити свою відповідальність. Ще трохи юридичних нетрів, в яких корисно орієнтуватися.

відповідаєте за шафки і комірки

Навіть якщо ви спеціально не брали речі на зберігання, а просто видавали ключі від шафок, історія з відповідальним зберіганням діє для вас. Відвідувачі фітнес-клубу в цьому сенсі нічим не відрізняється від гостей готелю, санаторію або лазні.

Укладення договору на надання послуг має на увазі, що на час тренувань можна залишити речі на зберігання фітнес-клубу (якщо в договорі не зазначено інше). Клуб зобов’язаний забезпечити і можливість, і збереження. За збереження тимчасово переданого майна клуб відповідає згідно п. 5 ст.925 гк рф, п. 3 ст. 401, п. 1 ст. 886, п.2 ст. 887, п. 1 ст. 901 гк рф.

На щастя на клуб поширюється тільки відповідальність за речі в шафках в роздягальні і сейфових осередках — тобто спеціально відведених для зберігання місцях. Якщо клієнт залишив взуття під лавкою і не знайшов її після тренування, клуб не винен.

компенсація збитку

При безоплатному зберіганні речей, наприклад, в шафках в роздягальні, відповідальність клубу обмежена тільки реальним збитком (ст. 902 гк рф). Скажімо, якщо електронний замок на шафці не спрацював, клієнт цього не помітив, і у нього пропали кросівки, клуб компенсує тільки вартість кросівок за вирахуванням зносу. І все.

Клієнт має право вимагати відшкодування понесених збитків з клубу, який порушив умови зберігання. Тобто дозволив крадіжці здійснитися. Правда далі клуб може адресувати свої регресні вимоги до викрадача, якщо його виявлять. Клуб у такій ситуації юридичною мовою зветься регресантом-тим, хто компенсував заподіяну третьою стороною шкоду.

як обмежити відповідальність

Кращий варіант для профілактики крадіжок і суперечок з клієнтами-запропонувати оренду сейфових осередків. Можете навіть прописати в договорі і правилах клубу необхідність зберігати цінні речі саме так. Якщо клієнт під підпис ознайомився з цією інформацією (підписав договір, правила , інструктаж), при пропажі цінних речей не буде ніяких підстав для стягнення з фітнес-клубу компенсації. Подивіться, наприклад, апеляційне визначення ярославського обласного суду від 16.04.2012 у справі № 33-1897/2012.

Якщо можете, проінструктуйте співробітників щодо крадіжок. Поясніть, яких протоколів треба дотримуватися. Не повинно бути такого, що людина втратила номерок, заявив про зникнення речі, а цю річ на наступний день інші гардеробники видали по номерку іншій особі. Комунікація потрібна хороша, камери

Дізнатися більше про олександра вишняка та управління фітнес-клубом можна тут.

Дізнайтеся більше про оптимізацію бізнес-процесів вашого фітнес-клубу разом з 1с: фітнес клуб! залиште заявку, і наші менеджери зв’яжуться з вами для безкоштовної консультації.

Крадіжка з шафки. Розкрити крадіжку за 4 години.

Сьогодні розповім історію про роботу радянської міліції, засновану на реальних подіях. У цій історії я був потерпілою особою.

Було це в 1985 році. У 1984 році ми одружилися, а 23 лютого 1985 року народилася наша дочка. Говорячи про радянський час деякі згадують тільки талони. Чесно кажучи, дефіцит товарів і талони з’явилися в другій половині 80-х років, коли команда горбачова і партноменклатурщиков вже направила країну до загибелі.

Але талони були різні. Як зараз за програмою материнського капіталу за радянських часів була програма підтримки сімей з новонародженими. Після народження дочки мене викликали в профком інституту і видали талон на відвідування відділу дитячих товарів в нашому торговому центрі в академмістечку. Дитяче ліжечко і коляска були вже готові. Після роботи з дипломатом і спортивною сумкою через плече відправився в торговий центр, вже приблизно годин о 6 вечора. У дитячому відділі ввічливі продавщиці допомогли вибрати необхідні товари, комплекти пелюшок, сорочечок, чепчики, дитяча аптечка, пляшечки для годування і всяка всячина на перший випадок. Завантажився грунтовно, по грошах було необтяжливо, у мене заробітна плата наукового співробітника в районі 200-250 рублів, у дружини, як інженера, близько 180 рублів.

Торговий центр з 2 майданчиків, 2 поверхи промислові товари і через внутрішній перехід 2 поверхи продовольчих товарів. ПісляДитячого відділу заскочив в продовольчий відділ купити молоко, хліб, сметану і щось по дрібниці. Осередки камери зберігання були зайняті, і я залишив дипломат і сумку на столику при вході в зал. Звичайно, і за радянських часів були злодії, але для академмістечка начебто ця проблема не була сильно актуальною, в основному населення з наукових кіл і виховання правильне. Це мене і підвело.

Виходжу з продуктами до столика, ні дипломата, ні сумки. Розгублено дивлюся по сторонах, що стоїть поруч жінка говорить:

-«якісь двоє чоловіків, які випили, зайшли в магазин, підійшли, взяли речі, і пішли на вихід».

Я на вулицю, а вже темніється, де і кого шукати?

Іншого варіанту немає, сідаю на автобус і поїхав у відділення міліції. Звертаюся до чергового — розповів про ситуацію в торговому центрі, хочу подати заяву. Він спочатку як би і не дуже хотів, але викликав чергового слідчого на вахту. Молодий лейтенант, приблизно мого віку. Зайшли в кабінет, ще раз пояснив ситуацію з вкраденими речами. Спочатку теж деякий скепсис:

-«ну як ми зможемо знайти?».

Але його зацікавило висловлювання жінки про двох чоловіків у нетверезому вигляді. Знімає трубку і дзвонить черговому в витверезник:

«доставляли ввечері людей у витверезник?».

Черговий витверезника:

«та тільки що забрали з вулиці ілліча, дивний якийсь, сильно п’яний, а у нього сумка з дитячими речами для новонароджених, може сина обмивав».

Сідаємо в «газик» і їдемо в витверезник. Мужику років під сорок, трохи вже міркує, на питання відповідає, стоїть сумка і дитячі речі з магазинними цінниками. Лейтенант повеселів, склав попередній протокол опитування і невдалий випивоха повідомив, що він не одружений, що випивав з пашею і вказує адресу друга:

«морський проспект, будинок такий-то, квартира така-то».

На машину і за цією адресою. Відкриває чоловік, теж років сорок, піддатий, але на ногах. Проходимо на кухню-стоїть дипломат, господар квартири відкриває дипломат-там новенькі дитячі речі. Лейтенант складає протокол попереднього допиту підозрюваного, виписує повістку на наступний день для громадянина, викликає сусідів понятими і складає протокол огляду речей.

Повертаємося у відділення. Написав заяву, лейтенант склав протокол попереднього допиту потерпілого і також призначив час для явки в міліцію. Потім на машині доставив мене додому, часу, було, приблизно початок дванадцятої ночі.

Через три місяці приблизно відбувся суд. У одного з цих товаришів це була третя судимість, у паші — четверта. І перший і другий неодружені, сів-вийшов-погуляв-знову сів. До мене у громадян претензій не було. Паша постійно докоряв молодшого:

«говорив адже тобі, підемо до мене, вдома посидимо. А ти все-давай обмиємо, та давай обмиємо». Точні терміни не пам’ятаю, але, по-моєму, близько 3 років кожному присудили.

Таким чином, крадіжка особистого майна була розкрита за 4 години.

Якщо вкрав в магазині і не зловили чи будуть розшукувати. Відповідальність за крадіжку в магазині або супермаркеті і захист прав при неправдивому звинуваченні в крадіжці

Вас звинуватили в крадіжці в магазині і хочуть додивитися особисті речі і сумки-чи правомірно, і що робити в цьому випадку?

Уявіть ситуацію: ви, придбавши в магазині товар, прямуєте на вихід з торгового приміщення і вас зупиняє співробітник служби безпеки або охорони. Він запідозрив, що ви вчинили крадіжку. Він просить показати вам сумку, пакет з покупками і чек.

Пам’ятайте, що такі дії охорони неправомірні. Ви можете відмовитися показати свої особисті речі, навіть кишені ніхто не має права у вас оглядати!

Дії охоронця повинні бути такі: він просить вас затриматися в магазині і викликає поліцейських. Вони-то і будуть розбиратися — були ви винні, чи ні, а також зажадають для огляду всі ваші речі, які будуть присутні у вас при собі. Всі ці дії правомірні і прописані в статті 12 закону федерального рівня під назвою «про приватну детективної та охоронної діяльності в рф».

Зауважте, що затримання фахівець служби охорони може провести тільки в деяких випадках. Обов’язково факти крадіжки повинні бути зафіксовані по камерах стеження.

Наприклад, злодюжку охоронець має право затримати, якщо:

Зловмисник підійшов до товару, взяв його в руки.

Сховав вкрадені речі, товар в пакет, сумку, кишеню, кофту і т.п.

На

Фахівець на касі повідомляє, що товар дійсно не був «пробитий» і куплений даним громадянином.

Якщо таких дій з вашого боку не було, то затримувати вас будуть протизаконно. Якщо охоронець все ж наполягає на огляді особистих речей, варто викликати поліцію і попросити їх розібратися в даній ситуації.

До речі, огляд обов’язково проводиться з поліцейськими і понятими.

У випадку, коли охоронці перевищують свої повноваження, можуть виникнути непередбачені обставини. Наприклад, вам при затриманні завдадуть побої, розіб’ють телефон. У таких ситуаціях слід звернутися в правоохоронні органи, а потім в судову інстанцію, щоб покарати кривдників і отримати компенсацію за заподіяння шкоди.

Працівники магазину разом з охоронцями можуть налякати вас і вимагати від вас компенсації в рахунок вкраденої продукції, речей або виплатити представнику торгової точки суму штрафної виплати, яка передбачена за вчинення крадіжки.

Ви повинні стояти на своєму – не віддавайте їм гроші і не погоджуйтеся з фактом крадіжки. Знайте, працівники магазину хочуть просто отримати грошові кошти від вас.

Штраф буде виписаний вам тільки в тому випадку, якщо ваша вина буде доведена по суду. А до цього моменту ви даремно виплатите гроші здирникам.

Варто відзначити, що штраф буде призначений тільки винуватцю крадіжки. Якщо ви не причетні до скоєння злочину, то боятися нічого – суд буде на вашому боці. Суддя розглядатиме всі докази, наявні у справі.

У крадіжці звинуватили дитину чи підлітка-що робити і як захистити права неповнолітнього?

Фахівець охоронної служби, який вирішив, що неповнолітній громадянин, який відвідав магазин, вкрав яку-небудь річ, не повинен і не має ніякого права затримувати злодюжку.

Його дії не можуть бути спрямовані на напоумлення або вчення дитини.

Охоронець може:

Звинуватити дитину в скоєному.

Попросити викликати батьків або піклувальників на місце, в магазин. Якщо неповнолітній не може зателефонувати їм, то зробити це слід за нього.

Поговорити з батьками і повідомити їм про факт магазинної крадіжки.

Викликати поліцейських і розповісти їм про скоєний злочин.

Відповідно до статті 25.6 коап рф, допит неповнолітньої особи може бути проведений в присутності обов’язково батьків і психологів.

Тому охоронець не має прав взагалі розмовляти з дитиною про крадіжку!

Відповідальність за дії малолітнього громадянина несуть батьки, тому попит буде не з дитини, а з них.

Щоб убезпечити дитину від неправомірних дій охоронців або інших фахівців магазину, батькам слід заздалегідь поговорити з ним і розповісти про можливі помилкові звинувачення.

А також — визначити, що він зможе зробити:

Записати бесіду з охоронцем на диктофон.

Зателефонувати батькам у момент затримання.

Ніколи не підписувати ніякі документи.

Зауважте, відповідальність за дитину молодше 14 років лежить на батьках.

Підліток старше зазначених років буде відповідати за вчинення магазинної крадіжки сам, підписувати папери він також буде сам.

Звичайно ж, огляд речей дитини повинен проводитися обов’язково при поліцейських, понятих, а також психолога і батьків! варто пам’ятати про це.

Ваша крадіжка в магазині доведена – що може загрожувати?

Коли вина злодія буде доведена-а це можуть визначити тільки представники правоохоронних органів — зловмисника чекає покарання.

Як тільки судова інстанція прийме рішення, варіантів розвитку ситуації буде кілька:

Адміністративна відповідальність.

Кримінальне покарання.

За законодавчою системою може бути передбачені різні покарання.